Re: Pamieci DDR w zwyklej plycie

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 15:55:41 MET DST

Artur Czeczko wrote:
> To może wyjaśnij mi, co rozumiesz pod pojęciem
> "wewnętrzna sprzeczność".

"Wewnętrzna sprzeczność" - moze zle okreslenie, ale jezeli plyta nie
obsluguje pamieci ddr to czy beda dzialaly na niej pamieci ddr? - zalozenie
wyklucza teze

> Struktura tych dwóch pytań jest _identyczna_.

zfrustrowany matematyk?:) ew. polecam pl.sci.matematyka

> Nic nie zrozumiałeś...
> Pytanie było o kompatybilność wsteczną czegoś w stosunku do czegoś.

Nic nie pisal o "kompatybilnosci wstecznej", gdyby tak bylo napisalby to.
Gdyby chodzilo mu o to czy na plycie obslugujacej drr266 odpali ddr333
napewno by o tym wspomnial, zwroc jeszcze uwage ze pisze o plycie ktora
_nie_ obsluguje ddr.

> Żeby na to pytanie odpowiedzieć, potrzebna jest jakaś wiedza,
> której zabrakło pytającemu, więc zapytał.

a ty upierasz sie przy tej kompatybilnosci wstecznej - czyzbys wiedzial
wiecej na temat problemu niz pytajacy?

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl