Re: Pamieci DDR w zwyklej plycie

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 15:29:39 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> a czemu musialoby byc? pytania bardzo sie roznia

To może wyjaśnij mi, co rozumiesz pod pojęciem
"wewnętrzna sprzeczność".
Struktura tych dwóch pytań jest _identyczna_.
Pierwsze jest wewnętrznie sprzeczne wtedy i tylko wtedy,
gdy drugie jest wewnętrznie sprzeczne.

> Sadze, ze Neutrinowi nie chcialo sie pisac "pamieci typu DDR SDRAM" itd.
> tylko napisal w skrocie ddr, gdyby mu chodzilo o DDR333 to napisalby te
333.

Nic nie zrozumiałeś...
Pytanie było o kompatybilność wsteczną czegoś w stosunku do czegoś.
Żeby na to pytanie odpowiedzieć, potrzebna jest jakaś wiedza,
której zabrakło pytającemu, więc zapytał.
Zatem nie było w tym pytaniu żadnej wewnętrznej sprzeczności.

Zachęcam do lektury jakiegoś podręcznika logiki.

Pozdrawiam,
Artur