Re: dvi vs. vga

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 15:44:13 MET DST

Użytkownik "levis" <levis_at_poczta.onet.nospam.pl> napisał w wiadomości
> Różni się znacząco. Jeśli nie chcesz się irytować ciągłym dostrajaniem
fazy
> i zegara i przesuwaniem obrazu w lewo/prawo i góra/dół to kup z DVI

Jak do tej pory, spotykałem się z opinią, że różnica jakości jest
nieznaczna. Fazę i zegar dostraja się tylko raz dla każdego trybu
graficznego.

> Według mnie warto.

A według mnie nie warto. Monitor NEC 1560nx ma oba wejścia (D-sub i DVI-D).
Podłącz na razie przez analogowe, a jak zacznie Ci brakować wydajności
grafy, to wtedy kup nową - oczywiście już z DVI.

Pozdrawiam,
Artur