Re: Pamieci DDR w zwyklej plycie

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 16:04:54 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> "Wewnętrzna sprzeczność" - moze zle okreslenie, ale jezeli plyta nie
> obsluguje pamieci ddr to czy beda dzialaly na niej pamieci ddr? -
zalozenie
> wyklucza teze

A może będą działały, tylko nie jako DDR, ale jako SDR?
Nie będą działały, jest to oczywiste dla mnie i dla Ciebie,
ale nie musi być oczywiste dla każdego.

> zfrustrowany matematyk?:) ew. polecam pl.sci.matematyka

Logikę akurat zalicza się chyba na każdych studiach...

> Nic nie pisal o "kompatybilnosci wstecznej", gdyby tak bylo napisalby to.
> Gdyby chodzilo mu o to czy na plycie obslugujacej drr266 odpali ddr333
> napewno by o tym wspomnial, zwroc jeszcze uwage ze pisze o plycie ktora
> _nie_ obsluguje ddr.

Ależ oczywiście, że pytanie "czy nowsza pamięć będzie działała w starszej
płycie"
jest pytaniem o kompatybilność wsteczną.
Zostaw te DDR266 i DDR333, to był tylko przykład, taka abstrakcja.
Chociaż pewnie i tak nie wiesz, co to znaczy. ;>> (przepraszam za
złośliwość...)

> a ty upierasz sie przy tej kompatybilnosci wstecznej - czyzbys wiedzial
> wiecej na temat problemu niz pytajacy?

Tego pytania po prostu nie da się inaczej zrozumieć... Można je zrozumieć
właśnie w ten sposób, albo nie zrozumieć wcale.

Pozdrawiam,
Artur