Re: OC Athlona XP2000+

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 13:06:59 MET DST

Artur Czeczko wrote:
> Wrrrr, będę gryzł.
> Nie zawsze. W tym przypadku pewnie tak, ale nie zawsze.

Tylko uwazaj pan na glowne żyły ;). na0700 wrozbita pedzioł
mi ze mam jeszcse przed soba swietlana przyszlosc...
mam nadzieje ze nie mowil o tunelu ze swiatelkiem.

Pierwsze primo...
W testach przy asynchronicznej pamieci, nawet jesli jest
ona nadtaktowana zdarzaja sie przypadki spadku wydajnosci.

Drugie primo...
zysk przy nadtaktowaniu pamieci jest znikomy, IMHO
nie jest wart ryzyka utraty stabilnosci.

Trzecie primo...
podtaktowanie chyba nie wchodzi w gre.

Reasumujac.
Mozna zalozyc ze moja odpowiedz nie mija sie z prawda
na tyle by warto bylo czepiac sie szczegolow :).

> Pozdrawiam,
rowniez.

> Artur
Przemek.