Re: mustek 12000 sp plus problem z instalacją

Autor: Janusz (jsep1_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 10:18:26 MET DST

Adam Sz <adam_s_z_at_NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
> Juz to robiłem - niestety nie pomogło:( A moze jest to usterka sprzętowa?

Mam skaner 12000 P - na port równoległy. Tylko ściągnięcie sterowników do
niego, a właściwie nie do niego, ale działających z nim (znalazłem je na
którejś stronie Musteka (japońskiej?) załatwiło sprawę. Przybyło trochę
możliwości (slajdy) Stery dołączone na płytce nie działały mi pod 2000 ani
pod XP.

Janusz