Re: Jaki sprzet polecacie?

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 12:06:40 MET DST

Użytkownik "Marcin Wojtczuk" <we-steal-from-artists_at_riaa.com> napisał w
wiadomości news:uavskb-nc1.ln_at_fastviper.viper.lan...

> Sterowniki DRI (open source) są stabilne i fajne ale koszmarnie powolne
jeśli
> chodzi o 3D. Rezultat jest taki, że GF4 MX daje więcej FPS pod linuksem
niż
> radeon 9000. Ponadto posiadacze 9600,9700,9800 są skazani na binarki ati,
co
> imho (mimo że akurat na tych kartach wydajność podobno jest niezła) to Ati
pod
> linuksem nie jest zbyt dobrym wyborem. Zwłaszcza, że nie ma[1] możliwości
> włączenia anizo ani FSAA pod linuksem (skandal!).

Tak się składa, że wczoraj próbowałem uruchomić pod Linuksem
Wolfensteina Enemy Territory, na GF4 MX. Nie udało się -- do pewnego
momentu działało, a potem zwis. Sądziłem, że ta karta niezbyt dobrze
nadaje się dla Linuksa.
Jeśli twierdzisz, że Radeony pod Linuksem zachowują się jeszcze
gorzej... to co należy kupić, przy założeniu, że używam i Linuksa,
i Windows oraz chciałbym sobie pograć pod jednym i pod drugim
systemem?
Może ktoś z grupowiczów sprawdziłby, czy u niego chodzi wolf et
(do ściągnięcia z www.enemyterritory.pl), oczywiście pod Linuksem?

Pozdrawiam,
Artur