Re: Kontroler PCI 2 xCOM a kasy fiskalne

Autor: Martti (mmrozinski_at_bezspamu.poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 12:07:33 MET DST

Użytkownik "Mario" <geralt75_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Witam grupowiczów
>
> Standardowo na nowych płytach głównych znajduje się jeden port COM.
> Jako, że korzystam z kilku kas fiskalnych (Elzab)potrzebuję aż 3 porty
> COM. Z tego też powodu znalazłem w ofercie AGE'a kontroler PCI 2xCOM
> firmy Xpower. Niestety nikt nie był mi w stanie udzielić informacji czy
> to działa z kasami czy też nie. Ktoś może ma jakieś doświadzczenia w tym
> względzie. Jeśli nie taki kontroler to może inny lub ewentualnie jakieś
> inne rozwiązanie. Wyjścia z multiplekserem ze względu na koszty
> chciałbym uniknąć.

Witam,
Hmmm...konkretnie z tym nie mialem doczynienia, ale na plycie co miala tylko
1 com
zainstalowalem stary kontroler multi I/O jeszcze na ISA ;-)
dzialal bez problemu na alfie, a dziala do dzis na fp600 i omedze
na plycie tylko ustawilem inne adresy portow, zeby sie nie gryzly i po
problemie
natomiast, moze troche a wyrost probowalem z przejsciowka z usb na com'a
ale niestety to rozwiazanie nie dalo pozytywnych rezultatow

pozdrawiam
martti