Re: Jaki sprzet polecacie?

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 17:03:58 MET DST

Artur Czeczko claimed:
> Tak się składa, że wczoraj próbowałem uruchomić pod Linuksem
> Wolfensteina Enemy Territory, na GF4 MX. Nie udało się -- do pewnego
> momentu działało, a potem zwis. Sądziłem, że ta karta niezbyt dobrze
> nadaje się dla Linuksa.

Dobrze się nadaje :)

> Jeśli twierdzisz, że Radeony pod Linuksem zachowują się jeszcze
> gorzej... to co należy kupić, przy założeniu, że używam i Linuksa,
> i Windows oraz chciałbym sobie pograć pod jednym i pod drugim
> systemem?

No masz do wyboru: stabilne sterowniki DRI z kiepską wydajnością, albo
niewiele wydajniejsze ale o wiele mniej stabilne binarki Ati.

Co kupić do grania ? GF4200 czy coś w tym stylu.

> Może ktoś z grupowiczów sprawdziłby, czy u niego chodzi wolf et
> (do ściągnięcia z www.enemyterritory.pl), oczywiście pod Linuksem?

Zły adres podałeś i nie udało mi się znaleźć. Możesz podać jakiś aktualny
odnośnik, który sprawdzisz ?

--
             Marcin  Wojtczuk
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]