Re: Duzy RAID

Autor: T. (cashu_at_usun.mnie.wp.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 10:25:51 MET DST

Użytkownik von_Kowal <von_Kowa(no_spam)l_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:bkpstc$102s$1_at_foka1.acn.pl...
> NIE NADAJA sie do RAID sam miałem epizod z 4 X baracuda 80 GB w RAID ..
Właśnie zastanawiałem się nad Barracudami.... Widzę odpadają. Dzięki za info
bo bym się nieźle wkopał.

> Co do partycji to tylko NTSF ... windows 98 i FAT 32 sie nie nadają:
> 1. Duze ryzyko awari FATA .... odzyskanie danych z takiej partycji to
> horror. Duże parycje fat maja tendencje do powstawania w nich błedów
> alaokacji
Pytałem o fat z tego względu że NTFS jest koszmarnie wolny. A już
defragmentacja to po prostu żenada.

> 3 Windows 98 to nie jest dobry system do stabilnej długiej pracy ... acz
Mam odwrotne doświadczenia :)
Fakt że złom i średnio obsługuje sieć i duże pamięci ale najczęściej działa.

> jest ona teoretyczne możliwa sam miałem kiedyś Windowsa 98 który chodził 3
> lata bez reinstalacji ale to był komputer do zabawy a nie do pracy.
polecam
> 2000 ewentualnie XP
W takim razie XP bo W2K to straszna krowa.

T.