Re: Dukarka do biura 300-600zł???

Autor: x (gregory40_at_wp.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 10:39:01 MET DST

Cześć!!

    Nie kupuj nic Xerox'a miałem z tym sprzętem doczynienia i stwierdzam, że
jest to jedno wielkie "g**no". Nie jest to też moje zdanie ale moich
znajomych i kolegów z pracy. Najlepsze jest HP jestem z niego bardzo
zadowolony, słyszałem też dobre opinie o Epsonie, ale z tą marką nie miałem
nie miałem żadnego bliższego kontaktu. Więc nie wiem na ile jest wiarygodna.
Chyba w jakimś numerze chipa epson i hp wypadły najlepiej. A jak byś
zdecydował się na Hp to w tym przedziale cenowym najlepiej kierować się
kosztami eksploatacji. Nie podam Tobie konkretnego modelu, generalnie jest
tak im tańsza drukarka tym droższa eksploatacja i na odwrót im droższa tym
tańsza eksploatacja. Tutaj niestety już sam musisz podjąć decyzję. Mam
nadzieję, że moja opinia na coś Tobie się przydała.

Pozdrowionka.

P.S.
Lexmark jest taki sobie ma tanie drukarki drogie tusze i przeciętną
jakość(czytaj słabą)