Re: Duzy RAID

Autor: von_Kowal (von_Kowa.l_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 14:28:16 MET DST

Użytkownik "T." <cashu_at_usun.mnie.wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik von_Kowal <von_Kowa(no_spam)l_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:bkpstc$102s$1_at_foka1.acn.pl...
> Właśnie zastanawiałem się nad Barracudami.... Widzę odpadają. Dzięki za
info
> bo bym się nieźle wkopał.

Mp :)) Jeżeli miałbym cos polecic to Maxtory ....ew WD caviar (gwarancja)
wada jest ich wieksza halasliwoś ( pomnozona x 4)

> defragmentacja to po prostu żenada.

sam tak kiedys myślałem. NTFS wcale nie jest duzo wolniejszy od FAT. Musisz
tylko wyłaczyc usługę indeksowania jego zawartości. Dodatkowo NTFS duzo
wolniej poddaje sie fragmetacji więc mniejszy jest efekt jego spowolnienia
na skutek pofragmentowania. Co do Defragmentacji to zalezy czego uzwasz ...
Diskeeper radzi sobie z NTF dośc szybko. Poza tym uwież mi że czas
defragmentacji mocno sfragmentowanego woluminu FAT o olbrzymiej pojemnosci
jest bardzoooo długi i najczęciej nie obejdzie sie bez Checkdiska na
początek ze wzgledu na pojawiajaace sie bledy logiczne zapisu. Duzy Dysk
to NTFS, a na FAT mozesz posatwic conajwyżej plik wymiany ( FAT 16) aby był
najszybszy. Ewentualnie System operacyjny jeżeli nie bojisz sie że pogubią
ci się pliki systemowe.

> Mam odwrotne doświadczenia :)
> Fakt że złom i średnio obsługuje sieć i duże pamięci ale najczęściej
działa.

Powodzenia ..... windows 98 nadaje się do gier i Divixów. Nie te czasy nie
ta epoka

> polecam
> W takim razie XP bo W2K to straszna krowa.

Bzdura ..... dobrze skonfigurowany Windows 2000 to rakieta. Trzeba tylko
poswiecic troche czasu na jego porżadne skonfigurowanie. jak dla mnie to XP
jest krowa z cąła masa zbędnych bajerów kreatoów pomocników.. przywracania
systemu backupowania szpiegów z microsoftu !!.. itd itp. Windows 2000 to
czysty interfejs bez tego wszystkiego co jest zbedne. oczywiscie mozna XP
dopracowac pozbyc się wszystkiego co zbedne ale co wtedy zostaje bardziej
pamieciozerny Windows 2000. U mnie windows 2000 ładuje sie 45 sekund wiec
nie jest to chyba duzo