Hyper Threading

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 10:25:55 MET DST

 Ello,

Konfiguracja:
PIV 2.8 GHz HT 800 FSB
ASUS P4P 800 i865
2x256 DDR Elixir 400
Radeon FIC R9500 Pro
HDD Samsung 160 GB ATA 133
HDD Samsung 80 GB ATA 133
Kontroler PCI sb lab ATA 133
Chieftec HPC 202 360 W

Niedawno pisałem już o moich zwiechach systemu w różnych sytuacjach (nie ma
reguły). Totalne freezy, podczas których nie działało nic - ani mysz, ani
klawa, nawet zegar w tray'u stawał. Pomogał jedynie przycisk reset.

Kombinowałem na różne sposoby, praktycznie wszystko co się da.
-zmiany biosy na nowy,
-pełny update windowsa (servis packi itp),
-stery do płyty nowe,
-podmiana pamięci na inne,
-dysków itd, itd...

Żadnych pozytywnych rezultatów

W końcu zrobiłem jedną rzecz, która dopiero zażegnała problemy.
Wyłączyłęm *HT* w biosie i od tej pory *NIC* - *ŻADNYCH* problemów.

O co tu i lich chodzia ??
Przeca nie po to wybrałem HT i cieszyłem się z faktu jego posiadania, by nie
można było z niego teraz korzystać.

Ma ktoś jakiś pomysł ? Czy poprostu trza się z tym pogodzić i nie używać
tego.
Miał ktoś podobny problem ?

Z góry thx za informację.

--
Pozdrawiam,
KriSSo                          mailto:krisso75_at_o2.pl