Re: Hyper Threading

Autor: Maciek K. (ma3ho3_at_kki77.net.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 10:56:49 MET DST

Pewno na pytanie nie odpowiem, ale napisze cos ciekawego.
Otóż mając dwa systemy na dysku Me i XP(Prof) przeszedłam na podobną
konfiguracje
do Twojej(Asus P4P800 deLux i jeden Samsung 160 Gb, Ti 4200). Byłem
przekonany, że windows XP jakoś sie podniesie, i będę musiał tylko dołożyć
sterowniki ( HT wyłączone), o Me nawet nie myślałem, że drgnie. I co ??????
Me chodzi jak burza, poprosił o sterowniki do płyty, grzecznie sie
poinstalował i hula. XP nawet nie raczy zastartować,
odrazu sie restartuje. Mało tego Me chodzi po włączeniu HT, oczywiście nie
ma to większego sensu, ale
zwiech nie ma :-(????? ...... i bądz tu mądry. Co do Twoich problemów
spróbowałem odpowiedzieć poniżej.

pzdr
Maciek K.