Re: Hyper Threading

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 14:06:12 MET DST

Cześć *KriSSo*,

W artykule news:3f715516$1_at_news.home.net.pl,
z adresu <krisso75_at_o2.pl> napisałe(a)ś:

> Konfiguracja:
> PIV 2.8 GHz HT 800 FSB
> ASUS P4P 800 i865
> 2x256 DDR Elixir 400
> Radeon FIC R9500 Pro
> HDD Samsung 160 GB ATA 133
> HDD Samsung 80 GB ATA 133
> Kontroler PCI sb lab ATA 133
> Chieftec HPC 202 360 W

Bardzo dziękuję wszystkim za ciekawe sugestie...

Aczkolwiek zapomniałem chyba o najważniejszej sprawie całego tego
zamieszania z HT w moim przypadku.

Mianowicie te zwiechy występują w zasadzie _TYLKO_ podczas pracy z siecią.
Jeśli net nie chodzi, kabel sieciowy jest odłączony, to nie ma żadnych
problemów z kompem. MOżna godzinami katować go różnego rodzaju benchmarkami
i testami. Zero zwiech, nawet przez 48 godzin (dłużej nie próbowałem, bo i
nia ma sensu) i wszystko GIT.

Całe jaja się zaczynają wtedy, gdy odpalę sieć - zapuszczę kazaa, emule, ftp
itd....
Kiedy łącze jest obciążone na maxa wtedy często dochodzi do zwisu.

Dziwne to, ale wskazuje na jakiś problem .... nie wiem, z błędami pakietów ?
z kartą sieciową ??. Zintegrowana karta sieciowa w tym asusie to 3com.
Próbowałem ją w biosie wyłączyć i podłączyć starego poczciwego *SPRAWNEGO*
na 100% Geniusa na PCI na kości Realteka. Niestey objaw ten sam. A może to
kwestia również chipsetu karty sieciowej ?? Może spróbować jakoś sieciówki
intela.... hmm...

--
Pozdrawiam,
KriSSo                          mailto:krisso75_at_o2.pl