Re: Duzy RAID

Autor: T. (cashu_at_usun.mnie.wp.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 16:36:31 MET DST

Użytkownik Paweł U <kcuf@(spam usun to)poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bkpds9$b3i$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> ale polecam 2 kontrolery raid po 1 dysku na kabel (max wydajnosci)
To i tak z kompa będzie szło po Ethernecie (może kiedyś Gb) i chodzi tylko o
to żeby dane płynęły w miarę szybko jak np 4 kolesi doi, a ja oglądam akurat
film. Jak w dysku jest 1 ramię głowicy to ciężka sprawa. A tak będę miał
dysk z 4 ramionami. Wiem że to nie jest aż tak pięknie i łatwo, ale na pewno
lepiej i szybciej niż 1 dysk, 1 ramię i 4 userów. Oczywiście można założyć
limity prędkości ale ściąganie filmu 10 minut jest irytujące.

T.