Jaka drukarke polecacie - tanie regenerowanie

Autor: Sylwek (sdygas_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 16:28:30 MET DST

Nosze sie z zakupem drukarki atramentowej, ktora przede wszystkim bedzie tania
w uzytkowaniu. Szukam czegos co mozna latwo i tanio w domu regenerowac
(oczywiscie mam na mysli regenerowanie kartdridzy). Slyszalem o Lexmarku ZX
55,ze da sie go prost zregenerowac - niestety juz go nie ma na gieldzie a w
markecie obok mnie jest az po 400 pln.W sumie bylbym gotow dac nawet 400 pln
gdybym byl pewien,ze mozna ja tanio i latwo w warunkach domowych regenerowac.
Jakie jest wasze doswiadczenie i co mozecie polecic.
Teraz sa Lexmarki Z605. Czy oi nich cos wiadomo?

Z gory dzieki!