Re: Skąd ściągnąć nielegalnego WinXP ?

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 15:57:18 MET DST

> Nie ma o czym gadać. Albo płacisz, albo kradniesz. To Twój wybór. Masz
> jescze trzecią opcję: sam zrób...

Oj stary nie wykazujesz sie mysleniem, naprawde. OS nie jest produktem
finalnym ze sie tak wyraze. Jezeli prowadzisz ksiegowosc, to masz sredni
wybor a malo kto robi cos takiego na liczydle. LEX to samo tu nie ma za
bardzo wyboru rozumiesz? Bo chyba nie. To nie jest kwestja kupilem sobie
komputer i co by tu dalej zrobic. Rynek jest tak zmonopolizowany, ze wyboru
nie ma. Kupujesz sobie powiedzmy skaner, ktory nie ma driverow dla linuxa,
to samo z drukarka, ploterem, kamerami i aparatami cyfrowymi. I teraz
powiedz mi jaki jest wybor?? Powiedzmy, ze znajdziesz jakis soft dla tych
uzadzen pod linuxa, ale jak sobie z tym ma poradzic osoba, ktora ma 50-60
lat na karku, dla ktorej komputer to jedna wielka tajemnica?? Linux jest
swietny na serwery, sam mam serwer na linuxie ale w chacie uzywam XP bo
tylko pod niego sa programy, ktorych moge uzywac a z checia zamienil bym OSa
tlko ze nie moge.