Re: dwa OS na jednym dysku

Autor: Loonie (loonie2_at_tlen.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 16:05:18 MET DST

W pewien jesienno-senny dzionek owieczka Jurek napisała liścik
<bkmf0d$a10$1_at_inews.gazeta.pl> i puscila go z wiatrem...

> Zainstalowałem na dysku dwa OS.
> Win 98 - bo jest bezpieczny(?) w kontaktach z internetem
> i win XP bo ten pierwszy nie widzi cłego dysku (120GB).

Eeeeeeeeeeeeeeee? Od kiedy to win98 jest bezpieczny?

> Instalacja przebiegała w zalecanej kolejności:
> 1. win 98 i BootMagic
> Na starcie pojawiało się menu bootmagica z jedną pozycją win98 i system
> startował.
> 2. winXT + wciągnięcie go 'na listę' bootmagica.
> teraz na starcie pojawia się menu z dwoma pozycjami;
> win98 startuje od razu, a po wybraniu winXT pojawia się jakieś dodatkowe (DOS-
> owe?) menu startowe z dwoma pozycjami i dopiero wybór w nim powoduje start
> winXP.
> Jak wyeliminować to podmenu?

RTFM do Bootmagica? (znaczy przeczytaj manual)
U siebie mam dwa WinXP bez bootmagica i nie mam podmenu ;-)

--
Pozdrowienia,
Loonie