Re: Skąd ściągnąć nielegalnego WinXP ?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 20:50:54 MET DST

On Mon, 22 Sep 2003 15:57:18 +0200, PesTYcyD wrote:

[...]
> Oj stary nie wykazujesz sie mysleniem, naprawde.

Raczej myślę w sposób nieosiągalny dla ciebie... Ale tłumacz to sobie
tak jak potrafisz, albo tak jak ci wygodnie. Dobry w tym jesteś...

> OS nie jest produktem finalnym ze sie tak wyraze.

Podobnie jak komputer. I wiele innych rzeczy...

> Jezeli prowadzisz ksiegowosc, to masz sredni
> wybor a malo kto robi cos takiego na liczydle.

I dlatego należy mu się program za darmo...

> LEX to samo tu nie ma za
> bardzo wyboru rozumiesz?

Rozumiem.
LEX potrzebuje komputera - ukradnij go !
LEX potrzebuje Windows - ukradnij je !

Możesz używać LEX'a

[...]
Koleś, to ty nie kumasz. Wiele osób ciężko pracuje, żeby stworzyć takie
rzeczy. Latami się uczą. A ty to sobie bierzesz, bo tak ci jest
wygodnie. I twierdzisz, że nie masz wyboru. Bo świat jest brzydki, życie
wredne, a te gnoje z M$ żądają zapłaty za swoją pracę...

Wymyślisz coś jeszcze ?

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!