Re[2]: Skąd ściągnąć nielegalnego WinXP ?

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 20:50:51 MET DST

Witaj PesTYcyD,

W Twoim liście datowanym 22 września 2003 (15:57:18) można przeczytać:

> Kupujesz sobie powiedzmy skaner, ktory nie ma driverow dla linuxa,
> to samo z drukarka, ploterem, kamerami i aparatami cyfrowymi.
Jesli ktos jest glupi.. Po to sa foldery reklamowe, strony www zeby
wchodzic na nie i szukac informacji. Co za problem wejsc na strone
producenta i sprawdzic, czy sa dostepne do sciagniecia drivery pod
rozne systemy operacyjne?

> I teraz powiedz mi jaki jest wybor?? Powiedzmy, ze znajdziesz jakis soft dla tych
> uzadzen pod linuxa, ale jak sobie z tym ma poradzic osoba, ktora ma 50-60
> lat na karku, dla ktorej komputer to jedna wielka tajemnica??
To niech zleci komus, kto sie zna.. Albo w ogole nie kupuje komputera.
Za glupote/niewiedze trzeba placic..

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl