Re: Zasilacze Deer

Autor: Santana (santana2_at_op.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 19:44:03 MET DST

> Po drugie: nie kupuj na WWW, bo tam masz wersję "pudełkową"
> z dwoma wiatrakami, o ile się nie mylę. W sklepie dostajesz
> zasilacz w wersji OEM (z jednym wentylatorem) w woreczku,
> i dlatego kosztuje od 170 do 190 zł brutto (i bez przesyłki).

Niestety narazie nie udało mi się znaleźć Chieftec'a w sklepie (fakt że
niezbyt namiętnie szukałem:) i dlatego sugeruje się ceną z netu.

> Po trzecie: inwestujesz setki złotych w procesor i grafikę,
> a chcesz oszczędzić 100 zł na zasilaczu? Odpuść sobie 100 MHz
> procesora albo wręcz zmień tylko grafikę zostawiając procesor,
> a raczej zainwestuj w stabilną pracę komputera

Przy zakupie proca i grafiki, konieczność wymiany zasilacza stanowi
kilkadziesiąt procent wartości tej operacji, a to wcale nie tak mało. Nie
chce oszczędzać na siłe tylko dokonać możliwie mądrego wyboru. Doskonale
rozumiem Twoją opinie i nie zamierzam jej podważać. Dzięki za wszelkie
sugestie.
Pozdrawiam