tania przestronna obudowa

Autor: -=Robin=- (md82USUN_TO_at_gazeta.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 19:45:28 MET DST

witam
w mojej obudowie panuje straszliwy ścisk i powietrze nie krąży tak jak
powinno. dlatego zastanawiam się nad wymianą. zależałoby mi jednak by nie
wydać zbyt wiele na tą obudowę (jeśli to możliwe to jak najmniej, max. do
150 zł).
obudowa nie musi być super wypasiona :) ważne żeby było tam sporo miejsca i
montaż płyty głównej był w miarę łatwy (wymiary mojej płyty to 305x244mm,
teraz zakładanie jest utrudnione bo część chowa się pod koszyki na hdd), do
tego ze 2 miejsca na hdd, 2 na cdromy i 1 na fdd. czy takie coś jest
możliwe? czy raczej polować na jakiegoś używanego big towera? dziękuję za
informacje.
aha, proszę się nie kierować zasilaczem, bo i tak mam chiefteca, więc
obudowa to może być nawet codegen.

--
-=Robin=-
gg# 2384168