Re: Zasilacze Deer

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 19:41:42 MET DST

W artykule news:bkknc4$7p$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Santana z adresu <santana2_at_op.pl> napisał(a):

> Kwestia nie w braku kasy, tylko w tym żeby ją mądrze wydać. Dlatego
> staram się zasięgnąć opinii użytkowników. Jeśli dojdę do wniosku że
> trza kupić Chieftec'a to tak uczynię choć uważam że cena jest mocno
> zawyżona. Nie są to w końcu jakieś nowatorskie, niepowtarzalne
> konstrukcje, tylko normalne zasilacze choć zapewne solidniej wykonane
> z zastosowaniem elementów lepszej jakości. Tak czy tak żadne czary.
> Mój sprzęt bez sensacji. Zmieniam Athlona z 1Ghz na 2 Ghz, i grafikę
> Radeona 7000 na 9100. Poza tym standard. Barracuda 40 giga,
> [...]

Zatem nie oszczędzaj, tylko kup poprostu dobry, markowy zasilacz. Jeśli masz
ograniczone środki, to kup A1800, a nie 2000.

Przede wszystkim porządny zasilacz. Będziesz miał spokój być może nawet na 2
kolejne upgrady kompa.

--
Pozdrawiam,
KriSSo                          mailto:krisso75_at_o2.pl