Re: jak wylaczyc ACPI ! problem z Soltekiem SL-75FRV

Autor: GolDek (waldoo_at_o2.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 11:39:28 MET DST

> witam

Ja również.

> Czy ktos z grupowiczow ma/mial taka sama plyte - ew. mial podobne problemy i
> jak sobie z nimi poradzil ?

Płytę mam, problemów nie.

> ew. jak wylaczyc to p... APCI/APIC skoro w biosie znalazlem doslownie 2
> ustawienia z powyzszymi w nazwie tj:
> APIC Interrupts
> ACPI Suspend mode (ustawilem na s1, niestety mam do wybory tylko s1,s3 i
> auto, ale auto =s3)

Aby wyłączyć ACPI w biosie musisz w sekcji "Power Management" ustawić
opcję "Power Management/APM" na disable. Stracisz niestety możliwość
automatycznego wyłączania komputera po reinstalacji systemu, trzeba
będzie paluszkiem. IMHO to prawdopodobnie nie rozwiąże twoich problemów.
Ja szukałbym problemów sprzętowych a nie w biosie. Zacznij od:
zasilacza, chłodzenia, pamięci. Podajesz mało danych więc trudno o
lepszą radę.

--
Pozdr
GolDek