Re: testy kamerek do peceta?

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 11:30:06 MET DST

> a ja miedzyczasie znalazlem cos takiego (zapytalem tez na
> pl.comp.multimedia)
> WYNALAZEK: Kamera cyfrowa + Aparat cyfrowy + Kamera komputerowa
>
> w porownaniu do innych kamer parametry ma dosc interesujace, jedynie marka
> jakas taka malo znana, moze to cos podobnego do media tech, ale fotki
> wygladaja przyzwoicie, uzywal ktos tego??

Ogladales zdjecia z tego wynalazku ??? ta rozdzielczosc 1280x960 to wyglada
mi na interpolacje chociaz w danych pisza, ze to "optyczna" ... jak dla mnie
uzyta jest tam matryca 640x480 a wszystko co wyzej to interpolacja.
Ewentualne matrycja jest tak kiepskiej jakosci, ze w powiazaniu z lipna
kompresja jpg daje taki efekt. Nie zebym sie czepial, ale jezeli juz chcesz
doplacac za cos takiego to kup kamerke philips'a ktora jako kamera
internetowa bedzie sie najlepiej spisywala w "trudnych warunkach". Ogolnie
mowiac jezeli chcesz kupic to urzadzenia zeby robic tym zdjecia w 1280x960
to odradzam ...