jak wylaczyc ACPI ! problem z Soltekiem SL-75FRV

Autor: Grupy dyskusyjne (gprokops_at_wp.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 21:22:08 MET DST

witam

Mam niesamowicie czeste pady systemu winxp (lub srv2k3) - system potrafi
albo sie w sekundzie zresetowac albo pyszka przykleja sie do ekranu i pomaga
jedynie reset ...

Mam ostatniego biosa na Solteku SL-75FRV (KT400) i szczerze mowiac juz bym
plyte dawno okreslij jako padnieta ! gdyby nie fakt ze linux mi wytrzymuje 4
dni bez zadnych anomalii ! cos tu musi byc w takim razie nie tak - wpadlem
na sieci na jakis trop odnosnie ACPI/APIC - sugerowali prawie w identycznej
sytuacji wylaczyc powyzsze i przeinstalowac system od nowa - problem polega
na tym ze przestawilem w biosie jedyna opcje APIC Interrupts na Disabled i
po zainstalowaniu nowego os znowu widze w menadzerze urzadzen komuter PC
ACPI - a plyta nie zachowuje sie wcale lepiej.

Czy ktos z grupowiczow ma/mial taka sama plyte - ew. mial podobne problemy i
jak sobie z nimi poradzil ?
ew. jak wylaczyc to p... APCI/APIC skoro w biosie znalazlem doslownie 2
ustawienia z powyzszymi w nazwie tj:
APIC Interrupts
ACPI Suspend mode (ustawilem na s1, niestety mam do wybory tylko s1,s3 i
auto, ale auto =s3)

pomocy !!!

pozdrawiam