Re: jak wylaczyc ACPI ! problem z Soltekiem SL-75FRV

Autor: _pitT (3esiek_at_wp.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 16:31:29 MET DST

> Ja szukałbym problemów sprzętowych a nie w biosie. Zacznij od:
> zasilacza, chłodzenia, pamięci. Podajesz mało danych więc trudno o
> lepszą radę.

niestety kupilem plyte na allegro od goscia i obawiam sie ze wiem dlaczego
on ja sprzedal - chyba cos nie do konca dziala jak powinno - moze znacie
jakies dobre programy do testowania komponentow komputera

odnosnie twojej sugestii to powiem tyle - zasilacz obslugiwal starszego
brata plyty drv5 i 0 problemow, podobnie pamieci SPECTEK pc333 cas 2 ale
jade na 2,5 zeby bylo "bezpieczniej" mimo to pady , na procku mam XP 1,7
przy ok 44 C i ABSCII ok 50C na wiatraku majacym 3000RPM ale IMHO nie o to
chodzi bo temp powinna byc OK,
grafike GF2MX chlodze pasywnie aluminowym duzym zalmanem i radiatorami na
pamiec (specjalnie dokupione)

calosc zlozona wyglada tak
http://fpp.pronet.lublin.pl/~pitt/geforce/calosc.jpg
a karta sama tak - http://fpp.pronet.lublin.pl/~pitt/geforce/po.jpg

myslalem tez ze moze polnocny chipset sie troche za mocno grzeje bo jest
jako zadkosc w dzisiejszych czasach chlodzony pasywnie !

wydaje mi sie ze probowalem wszystkiego ale z checia uslysze wasze rady

dzieki