Re: Wirus Worm.Swen (!) i pytanie (rejestr)

Autor: Kaja (melomanka_at_bezspamu.autograf.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 01:27:05 MET DST

Tak się złożyło, że Fri, 19 Sep 2003 20:05:02 +0200 *Andre NH*
<bkfgl0$ch0$1_at_news.onet.pl> napisał-a:

> Na wskutek prob leczenia kompa ze Swena (strona Symanteca i MKS-a)
> pozostal mi taki objaw, ze przy dwukrotnym kliknieciu na dowolny plik .exe
> bądź wybrania z menu kontekstowego polecenia "Otworz" otwiera mi sie okno
> "Pobierania pliku" identyczne jak przy downloadzie. Prosze o pomoc, co z tym
> fantem mam zrobic.

To samo miałam wczoraj, ale usunęłam potem kilka nowych i podejrzanych
plików RegCleanerem.Jeszcze nie wiedziałam co mi będzie przychodziło w
poczcie.

> Kolejny bug jaki mi pozostal to taki, ze z okna "Uruchom" po wpisaniu
> skladni np. "regedit -s" - kolejny komunikat o nieprawidlowosci sciezki
> dostepu do folderu. To samo testowalem na komendzie 'ping xxx.xxx.xxx.xxx'.
> Wniskuje, ze system zle interpretuje powyzsze polecenia a to z kolei
> przyczynia sie do niemoznosci wyleczenia mego kompa z wirusa Swen.

Mnie dzisiaj Kaspersky (stary bo stary, ale ma zaktualizowaną bazę wirusów)
znalazł na dysku 2 wirusy:
- "Trojan Downloader.Win32.Ist.Bar.p" ( był w jakimś dziwnym i nowym pliku
"tinybar.exe")
-"Trojan BAT.Format C", który był w dopiero co ściąganym FlashGetem
programiku "Panda Titanicum". Ściągałam ze strony Chipa (chyba).

Oczywiście wydałam polecenie, żeby mi Kaspersky usunął te wirusy razem z
plikami, w których się znajdowały.

Konto na xl.wp.pl wyrzuciłam ze swojego dysku, niech sobie puchnie na
stronie internetowej,bo nie nadążałam już kasować tych maili (na stronie
internetowej lub w Hamsterze) przed ściągnięciem do swojego czytnika.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja