jak usiadlem po raz trzeci...

Autor: }*HEARTSHADE*{ (mailamamna_at_wp.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 03:36:28 MET DST

WITAM!
Dzisiaj zdarzylo mi sie po raz trzeci ''przysiasc'' podczas skladania
kompow,
niestety - nie mam zadnej koncepcji - co i jak i dlaczego tak sie dzieje.
Mam nadzieje ze ktos mi pomoze wstac:
Zatem
Skladam dwa kompy:
1- Xp2500+
    Asus a7v8x-x
    Radeon 9100
    512 mb 266
    obudowa tracer
tutaj wszystko smiga bez problemu )
2-Xp2500+
   Asus a7v8x-x
   Radeon 9200
   512 mb 400
   obudowa Modecom (zasilacz Huntkey)

i w tym drugim zestawie dzieje sie magiczna rzecz.
SYsytem zainstalowal sie bez problemu, przeszedl wszelakie testy,
ale wystarczy ze odlacze go na chwilke od sieci (pradu) i wlacze, to:
-albo odpali sie odrazu w biosie w zakladce "ADVANCED" podswietlajac
 cpu speed=1833 (wtedy wyjde z biosu i wszystko jest ok)
-albo odpali sie na swoim asusowym logo i stoi i nic.
wystarczy reset i system normalnie sie laduje.
Jednak nieraz zdarza sie rowniez ze nie musze wyciagac wtyczki z 'powerem'
by
sie nie odpalil , nieraz go normalnie zamykam i potem wlaczam a on zachowuje
sie jak wyzej.
Wymienilem:
zasilacz, pamieci (na 333),karte grafiki, odlaczylem napedy, ustawialem bios
i juz odpadam.
Prawdziwym eXpertom - jak zawsze browar :)

>- HEARTSHADE & JAGED - <
_Hardware & Software STARS_