Wirus Worm.Swen (!) i pytanie (rejestr)

Autor: Andre NH (aturek_at_pro.onet.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 20:05:02 MET DST

    Witam.

    Padlem ofiara w/w wymienionego robala. Mam w zwiazku z efektem
powyzszego pytanie:

    Jak w Windows XP mozna uaktywnic dostep do rejestru, ktory zostal
wylaczony przez Swena ("Edycja rejestru zostala wylaczona przez
administratora") ?

    Na wskutek prob leczenia kompa ze Swena (strona Symanteca i MKS-a)
pozostal mi taki objaw, ze przy dwukrotnym kliknieciu na dowolny plik .exe
bądź wybrania z menu kontekstowego polecenia "Otworz" otwiera mi sie okno
"Pobierania pliku" identyczne jak przy downloadzie. Prosze o pomoc, co z tym
fantem mam zrobic.

    Kolejny bug jaki mi pozostal to taki, ze z okna "Uruchom" po wpisaniu
skladni np. "regedit -s" - kolejny komunikat o nieprawidlowosci sciezki
dostepu do folderu. To samo testowalem na komendzie 'ping xxx.xxx.xxx.xxx'.
Wniskuje, ze system zle interpretuje powyzsze polecenia a to z kolei
przyczynia sie do niemoznosci wyleczenia mego kompa z wirusa Swen.

    Czekam na pomoc !!!