Re: hary poterII

Autor: Przemek Piórkowski (merry_meriadok_at_WYWALgazeta.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 13:52:29 MET DST

Użytkownik "Kowalski Korwin" <korwinb_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> złożyłem
> taki sprzęt asus KtV7133 thlon 1800XP 256MB SDRAM i MINT 6 kanałów do tego
> S3trio3D/2x 4MB

Tej kartz S3 to bym nie ładował do tej płyty. To naprawdę 4MB karta? Na AGP?
Twoja płyta nie dogada się z nią, można uszkodzić i kartę i płytę.

> Bios wgrałem wersja 1009 i ruszyło w zasadzie wszystko działa tylko gr
> Hary poter I i II zgłaszają Critical Error za kazym razem inny. czoraj
> wsadziłem GF2MX400 64MB TVout ale jest tak samo error był taki
> wINDOWSY 98SE
>
> Failed to enterEntry Can'tfind FloatProperty in file FloatPropert
> Engine.PatrolPoint.PauseTime
> History:UGameEngine:Init<-InitEngine
>
> PS w Sisoft Sandra w info pokazuje mi że co-proccesor Not instaled czy to
> jest dobrze?

No to oczywiście niedobrze. Ale wygląda to najkiś błąd systemu ew. tych
gier, bo koprocesor jest montowany w procesor od czasu ostatnich 486
bodajże.

Powiedz jeszcze, czy przypadkiem nie zmieniałeś w komputerze - procesora lub
płyty głównej. Bo w takich wypadkach 98SE lubi się wysypać.
Obawiam się, że pomóc może jedynie reinstalacja systemu.

> Z^th za pomoc.

Pozdrawiam

--
"Boże, pomóż mi być takim człowiekiem,
za jakiego bierze mnie mój pies" Janusz Wiśniewski