Re: Stacja dyskietek 720kB

Autor: marfi (marfi _at_bb.onet.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 11:35:27 MET DST

Marcin Wojtczuk wrote:
> marfi claimed:
>
> Na wszelki wypadek napiszę, bo nie do końca rozumiem Twoją prośbę.
> Normalne, powszechnie dostępne stacje 3.5" czytają dyskietki 720kB.

  Wydawało mi się, że jasno napisałem że chodzi mi o stację dyskietek 720kB
a nie o dyskietki i ich czytanie ale skoro nie zrozumiałeś pytania to dodam,
że komputer do którego to potrzebuję nie obsługuje stacji 1,44 ale to chyba
nie wpłynie istotnie na sens pytania :)))

--
marfi : DVB - SkyView & SkyAVC.ax
 http://www.cait.com.pl/dvb.php