hary poterII

Autor: Kowalski Korwin (korwinb_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 08:33:48 MET DST

złożyłem
taki sprzęt asus KtV7133 thlon 1800XP 256MB SDRAM i MINT 6 kanałów do tego
S3trio3D/2x 4MB
Bios wgrałem wersja 1009 i ruszyło w zasadzie wszystko działa tylko gr Hary
poter I i II zgłaszają Critical Error za kazym razem inny. czoraj wsadziłem
GF2MX400 64MB TVout ale jest tak samo error był taki
wINDOWSY 98SE

Failed to enterEntry Can'tfind FloatProperty in file FloatPropert
Engine.PatrolPoint.PauseTime
History:UGameEngine:Init<-InitEngine

PS w Sisoft Sandra w info pokazuje mi że co-proccesor Not instaled czy to
jest dobrze?

Z^th za pomoc.