Re: hary poterII

Autor: Kowalski Korwin (korwinb_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 13:54:01 MET DST

Powiedz jeszcze, czy przypadkiem nie zmieniałeś w komputerze - procesora lub
płyty głównej. Bo w takich wypadkach 98SE lubi się wysypać.
Obawiam się, że pomóc może jedynie reinstalacja systemu.

Ja go składałem od podstaw więc i windowsy instalowałem od podstaw. Wczoraj
po zainstalowaniu GF zaczął sie wieszać "explorer eror" czy cos takiego więc
nastawiam sie na istalowanie od nowa ale boje się ze to nic nie pomoże"

> Z^th za pomoc.

Pozdrawiam

--
"Boże, pomóż mi być takim człowiekiem,
za jakiego bierze mnie mój pies" Janusz Wiśniewski