Re: wyjście TV z PC

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 12:53:56 MET DST

> a jak z poziomem czerni ? i z kolorami ?
to jest kwestia ustawień karty.. mnie jest to podłączenie przydatne jedynie
do oglądania filmów - i parametry reguluję sobie w WMP_9.0

kolorów jakby mniej na monitorze ale kolory tez można podciągnąć.. nie widzę
problemu

> A wogóle to wyjście masz w NTSC czy PAL ?
> Słyszałem, że można/należy ściągną jakiś programik do
> flashowania biosu danej karty i zmienić wyjście/system sygnału z NTSC na
PAL .
> Czy ktoś z Was tak zrobił ? Czy na telewizorze obsługujących również NTSC
> PAL'u będzie rzeczywiście lepiej - sugerowano mi, że różnica nie polega
tylko
> na większej rozdzielczości PAL ale również znikną wszelkie problemu typu
> zakłócenia , zniekształcenia itp. ???

hmm... nie zastanawiałem się w jakim standardzie mam wyjście - w kazdym
razie zworka na karcie ustawiona jest na PAL.. jeśli zakładać że działa
poprawnie to wyjście nadaje w standardzie PAL..

PZDR
Shaman