Re: Jak wyciszyc... :)

Autor: SM (_nospam_sebolcs_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 12:50:41 MET DST

(...)Wiatrak na procku mam raczej
> niskoobrotowy (Titan p5tb AFAIR), speedfan pokazuje 3125 obrotow, wiec nie
> wydaje mi sie by byl on glownym zrodlem halasu.

Zdziwiłbys się, jak bardzo hałasuje wiatrak na procku - ja też kupiłem niby
low noise ale cichy to on dopiero sie zrobił przy skręceniu obrotów do
ok.1100

> Mam jeszcze wentylator
> dodatkowy z tylu obudowy wywiewajacy powietrze ze srodka ale on tez raczej
> nie jest zbyt glosny, wiec raczej chodzi o zasilacz... dobrze mysle? Czy
> mozna do powiedzmy max 50zl dorwac jakis duzo cichszy wentylator
zasilacza?
> Czy moze go spowolnic?

Można, polecam tego Arctic PRO TC. Ewentualnie, wywal tego Codegena (jesli
Ci części i dane miłe) i kup np. Modecom 300WATX GT za ok.100 zl - jest
cichutki a da więcej pewności bezpieczenstwa!!!