Re: Co wepchnąć do nowego kompa

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 12:56:58 MET DST

Użytkownik "Marcin Wojtczuk" <fvfalse_at_hakerzy.zmroku> napisał w
wiadomości news:fdcekb-8uo.ln_at_fastviper.viper.lan...
> Marco claimed:
Asusa -

> Wątpię ;)

DDR

> Tylko Radeon 9500 PRO jak się gdzieś cudem znajdzie. Do Bartona trochę
> słabo pasują tak mało wydajne karty (z ładnymi pudełeczkami).

To zależy komu na czym zależy :-) Bo niektórym na jakości a nie
szybkości gierkowej.
A tak poza tym to co masz do Herculesa? Jakieś skojarzenia z
przeszłości? :-)

> Sound Blaster ? To jakaś pomyłka chyba. A gdzie karty z układami
Yamaha i
> lepszymi od stosowanych w SB układami CMI ? Takich trzeba szukać. I
nie
> przepłacać.

SB jest najbardziej popularny i wcale nie taki zły :-P
A jak ktoś chce poszukać to dałem alternatywę Terratec.