Re: wyjście TV z PC

Autor: Vonda (planar5_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 10:36:26 MET DST

> TV SONY 32" KV-32FX66
>
> jeśli chodzi o geometrię to nie jest idealna - ale to nie wina karty tylko
> TV.. wszystkie duże płaskie kinole (a panoramy w szczególności) mają
> problemy z geometrią.
>
> poza tym żadnych innych ubytków w jakości obrazu nie ma - nie ma mowy o
> odbiciach i szumach nie mówiąc już problemach z synchronizacją..

a jak z poziomem czerni ? i z kolorami ?
A wogóle to wyjście masz w NTSC czy PAL ?
Słyszałem, że można/należy ściągną jakiś programik do
flashowania biosu danej karty i zmienić wyjście/system sygnału z NTSC na PAL .
Czy ktoś z Was tak zrobił ? Czy na telewizorze obsługujących również NTSC w
PAL'u będzie rzeczywiście lepiej - sugerowano mi, że różnica nie polega tylko
na większej rozdzielczości PAL ale również znikną wszelkie problemu typu
zakłócenia , zniekształcenia itp. ???

Pzdr