Re: Flatron 900P czy IIYAMA HM903DT VMP 454

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 01:25:06 MET DST

Użytkownik "MaciekL" <_nospam_maclab_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Zamierzam kupic sobie w koncu nowy monitor 19'', bo mam w domu
"wypalarke
> oczow" a nie monitor.
> Przegladam dane techniczne na temat monitorow i znalazlem 2 ktore mnie
> zainteresowaly.
> Z tym ze nie rozumiem juz, o co chodzi z tymi parametrami, bo:
> Flatron 900P ma w parametrach, np:
> 1600x1200 @ 85 Hz
> A IIYAMA ma
> 1600x1200 @ 104
> Wynika z tego, ze lepsze parametry ma IIYAMA, tylko z tego co sie
> [...]

IIYAMY to już poważna klasa monitorów na pewno lepszy od tego Flatrona.
A te paski to sam musisz się zdecydować czy będzie Ci to przeszkadzać
czy nie. Nie są one wcale aż tak widoczne. Idź do jakiegoś sklepu i
sobie zobacz. Podobno po jakimś czasie przestajesz je zauważać, a jakość
obrazu na monitorach z tymi paskami (tak na prawdę to są takie
cieniutkie druciki) jest bardzo dobra (geometria, zredukowany efekt tzw.
"pompowania" itp.)