Flatron 900P czy IIYAMA HM903DT VMP 454

Autor: MaciekL (_nospam_maclab_at_o2.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 22:46:09 MET DST

Witam

Zamierzam kupic sobie w koncu nowy monitor 19'', bo mam w domu "wypalarke
oczow" a nie monitor.
Przegladam dane techniczne na temat monitorow i znalazlem 2 ktore mnie
zainteresowaly.
Z tym ze nie rozumiem juz, o co chodzi z tymi parametrami, bo:
Flatron 900P ma w parametrach, np:
1600x1200 @ 85 Hz
A IIYAMA ma
1600x1200 @ 104
Wynika z tego, ze lepsze parametry ma IIYAMA, tylko z tego co sie
zorientowalem, flatron tez tyle wyciagnie, bo flatron podaje parametry
optymalne do pracy, a IIYAMA maksymalne.
Slyszalem, ze flatrony "piszcza" i nie mozna uzyskac czarnego ekranu.
Za to na IIYAMIE (kineskop Diamontron) sa jakies paski.
Ale nie wiem, czy jest sens doplacac do IIYAMY (bo jest 400 zl drozsza).
Mam pytanie, jak sie sprawuja te monitory ?
Czy parametry IIAMY naprawde sa takie dobre w rzeczywistosci ?

Pozdr
_nospam_maclab_at_o2.pl