Re: ECS K7S5A - co zlego?

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 01:17:23 MET DST

Dnia Thu, 18 Sep 2003 22:10:25 +0200, pwil <pwil_at_kgb.pl> napisał(a):

>s00mal nastukał(a):

>Brak chłodzenia chipsetu, bo przyklejony kawałek "radiatorka" na taśmę
>dwustronną chłodzneniem nazwać nie można... Przez to bywają problemy z 133MHz
>FSB...

No dobra, to wytlumacz mi, dlaczego znakomita wiekszosc klopotow
bierze sie nie z przegrzania podczas pracy, ale na samym starcie!
Wtedy wszystko jeszcze zimne. Mnie sie wywalila juz wielokrotnie,
ale wylacznie przy rannym bootowaniu. I z tego co wiem, nie tylko
mnie, ale to jest po prostu jej właściwość.

--
Adek