Re: ECS K7S5A - co zlego?

Autor: pwil (pwil_at_kgb.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 05:46:40 MET DST

A_Zet nastukał(a):

> No dobra, to wytlumacz mi, dlaczego znakomita wiekszosc klopotow
> bierze sie nie z przegrzania podczas pracy, ale na samym starcie!
> Wtedy wszystko jeszcze zimne. Mnie sie wywalila juz wielokrotnie,
> ale wylacznie przy rannym bootowaniu. I z tego co wiem, nie tylko
> mnie, ale to jest po prostu jej właściwość.

Na forum ECS-a w właściwie to K7S5A trochę osób miało podobne problemy... Czy
przypadkiem nie dotyczy Cię problem wykrywania niepoprawnej ilości pamięci
przy zimnym chipsecie? Objawia się to BSOD-em przy starcie Win2k/XP (w Win98
chyba problem nie występował). Wydaje mi się, że pomagało w tym przypadku
wyłączenie ACPI... Tylko najczęściej wymaga to reinstalacji Windowsa, jeśli
było wcześniej włączone... Zrób image Ghostem i spróbuj zmienić ACPI PC na
Standard PC w managerze urządzeń...

--
  /          /\  "And now, will y'all stand and be recognized."