Re: Jak wyciszyc...monitor ?? :)

Autor: FiLiP (f.i.l.i.p.p.e_at_o.2.p.l)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 01:22:04 MET DST

Witam!

Ostatnio też zastanawiałem się nad tym. Dosyć dobre rezultaty w
przypadku mojego monitora daje zmiana częstotliwości np. w programie
PowerStrip. Zmniejszyłem ją minimalnie (pasmo lub pixel clock z 300,110
na 299,088 Mhz) i monitor przestał tak głośno syczeć. Możesz sprawdzić
jak będzie w Twoim przypadku - do góy czy do dołu z MHz.

Poza tym słuchaj dobrej muzyki przy kompie, to zamias jakiegos szumu
będziesz miał piękne dźwięki. :)

--
Pozdrawiam, FiLiP