Re: Jakie plytki CD-R preferujecie ?

Autor: Olek. (olek-2020_at_o2.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 21:51:24 MET DST

Bartosz Kiziukiewicz wrote:

> Zdarzyło mi się wiele razy, że słabe CD nie mogły tego typu płyt
> odczytać.

slaby CD, to nie potrafia odczytac nowej orginalnej i tloczonej plyty:)
nie znam tego problemu bo nie uznaje slabych czytnikow CD, do niedawna mialem glownie
Toshiby, teraz DVD Pioneer'a i Toshibe i nie mam nigdy problemow z odczytem, no chyba
ze plyta jest kompletnie porysowana ale wtedy juz nic nie jest w stanie tego odczytac
Problem z odcztyem mozesz tez miec z powodu slabej nagrywarki i szybkiego zapisu, ja
nagrywam przewaznie 16-24 x - pomimo ze nagrywarka moze 40x, jak wiadomo szybki zapis
jest mniej dokladny nie bede sie rozpisywal ale jak chce sie miec trwalsze nagrania to
nie powinno sie "wyciskac ostatnich potow z nagrywarki" co nawyzej na 50% :) a szybki
zapis jedynie jak bardzo na czasie zalezy, albo jest do nagrania kilkadziesiat plyt

> Tu się zgadzam. Najlepsze jakie miałem i nigdy mnie nie zawiodły. Mają
> jakiś taki "miękki" dobrze wypalający się nośnik ;-).

miekki :) a to dobre! musze zapamietac, rozne uzasadnienia slyszalem ale pierwszy raz
takiej

> Tu się nie wypowiem bo nigdy nie miałem ;-). Tylko CD 40x ale z nim
> czasami mam problemy przy odczycie słabszych płytek (typu Platinum
> właśnie).

masz CD 40x - ale jakiej firmy? moze slynne LG? ;o) pod wzgledem tandeciarstwa to
chyba tylko BTC są gorsze,