Re: Jakie plytki CD-R preferujecie ?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 20:18:56 MET DST

On Wed, 17 Sep 2003 20:31:29 +0200, "Olek." <olek-2020_at_o2.pl> wrote:

> jak potrzebuje tanie to Platinium - od 2-3 lat je stosuje i jak narazie jest OK,
> nie mam ani jednej padnietej

Zdarzyło mi się wiele razy, że słabe CD nie mogły tego typu płyt
odczytać.

> a jak wazne dane nagrywam, takie do ktorych chcialbym po latach wrocic to
> Verbatim DataLivePlus - koniecznie Plus na koncu bo DataLife bez plusa to
> najzwyczajniejsze plyty typu esperanza itd

Tu się zgadzam. Najlepsze jakie miałem i nigdy mnie nie zawiodły. Mają
jakiś taki "miękki" dobrze wypalający się nośnik ;-).

> nagrywarka to Teac CD-W540E - ostatni prawdziwy teac :( kupujac nie sadzilem ze
> nastepne teac'i tz. 48x 52x itd. to bedzie taka straszna tandeta

Tu się nie wypowiem bo nigdy nie miałem ;-). Tylko CD 40x ale z nim
czasami mam problemy przy odczycie słabszych płytek (typu Platinum
właśnie).

--
Pozdrawiam
  Bartek