Re: LCD - gdzie obejrzec ?

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 21:57:06 MET DST

YAQB napisał/a...

> Na poczatku tez o nim myslalem, ale jakos mi przeszlo .....

> A jak sie sprawuje? Mozesz cos napisac?

 Całkiem nieźle. Smużenie da się zauważyć, ale tylko jeśli się
 przyjrzysz. W grach czy filmach nie rzuca się w oczy. Poza tym niezła
 jakość wykonania (porównywałem z Belineą) i sporo możliwości
 ustawienia ekranu (nie ma funkcji pivot niestety). No i przycisk AUTO
 uruchamiający dostrajanie ekranu (przydatne gdy używasz D-SUB) - np.
 w Sony trzeba tego szukać po menu.

--
Michał Młynarczyk / faq_at_telefon.gsm.pl