Re: Jakie plytki CD-R preferujecie ?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 20:11:44 MET DST

On Thu, 18 Sep 2003 21:51:24 +0200, "Olek." <olek-2020_at_o2.pl> wrote:

> slaby CD, to nie potrafia odczytac nowej orginalnej i tloczonej plyty:)

Miałem parę razy sytuację, że wsadzam oryginalną (cokolwiek to znaczy)
i tłoczoną płytę i CD czyta, wsadzam wypalaną Verbatimkę i CD czyta.
Wsadzam Esperanzę i guzik z pętelką.

> nie znam tego problemu bo nie uznaje slabych czytnikow CD, do niedawna mialem glownie

Ja nie mam wyboru. Czasami trzeba coś zadziałać bez podłączania innego
CD-ROMu.

> Problem z odcztyem mozesz tez miec z powodu slabej nagrywarki i szybkiego zapisu, ja
> nagrywam przewaznie 16-24 x - pomimo ze nagrywarka moze 40x, jak wiadomo szybki zapis

Moja nagrywarka zapisuje max. x4 a zazwyczaj x2.

> miekki :) a to dobre! musze zapamietac, rozne uzasadnienia slyszalem ale pierwszy raz
> takiej

Smiley'a nie zauważyłeś :->, ale z moich doświadczeń (z moją
nagrywarką) wynika, że woli ona Verbatimki od płytek klasy Esperanza.
Czyli to raczej wina nośnika, a nie lasera ;-).

Teac :-]

--
Pozdrawiam
  Bartek