Re: ATI FIC-RADEON 9500PRO - Problem

Autor: Karol Borsuk (tau_at_poland.com)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 21:52:40 MET DST

> Poczekamy co inni napiszą kwestii twojego problemu, bo nie wiem co z tym
AGP
> x4.
>

> --
> Pozdrawiam,
> KriSSo mailto:krisso75_at_o2.pl

Witam,
Wymieniłem swojego FIC`a 9500 Pro na GigaCube 9600 Pro.
Obraz w Oknie karty Aver Studio 303 jest tera bez żadnych pasków, jest po
prostu świetny (był koszmarny).
Internet dalej się zawieszał i zaczeło mnie to wkurzać, myśałem co to może
by żeby jego uruchomienie
zawieszało cały komputer, tylko reset na obudowie budził go ze snu.
I wymysliłem, ta karta ma podwójny RamDAC w starej GeForce 2 był pojednyczny
i tam wszystko było OK.
Wyłaczyłem w ustawieniach Radeon 9600 secondary i internet uruchomił się bez
problemu.
Nie wiem dokładnie (technicznie) dlaczego tak sie stało ale jest OK.
Faktycznie teraz w 3DMarku 2003 wynik jest gorszy o parę klatek ale i tak
jest nieźle a w dodatku
oddali mi w rozliczeniu prawie dwie stówy.
Pozdrawiam.
   Karol Borsuk