Re: ATI FIC-RADEON 9500PRO - Problem

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 18:49:44 MET DST

W artykule news:bkcmm1$nhd$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): *WITUX* z adresu <witux_at_NOSPAMpoczta.fm> napisał(a):

> i co masz zamiar z tym zrobić ???
> bo ja niewiem , kupiłem dwa dni temu i jest na gwarancji

Tzn, ja mam trochę inny problem. Te karty miewają problemy z ekranowaniem
VGA, co się objawia zakłóceniami obrazu w postaci pasków poziomych
latających z dołu do góry. W moim przypadku wyjściem jest podłączenie
monitora przez przejściówkę na DVI.

Poczekamy co inni napiszą kwestii twojego problemu, bo nie wiem co z tym AGP
x4.

--
Pozdrawiam,
KriSSo                                      mailto:krisso75_at_o2.pl